Het geheim van de eenhoorn

De eenhoorn, een mythisch wezen waar jullie waarschijnlijk allemaal wel eens over hebben gehoord. Magisch en zeer zeldzaam. Als je instaat bent er één te vangen, moet je haar vastbinden en nooit meer laten gaan. Althans, als het je lukt om haar te binden.

Op internet zijn er meerdere betekenissen te vinden van het woord eenhoorn. De meest strakke betekenis is de biseksuele vrouw die een relatie aangaat met een bestaand koppel.

A bisexual person, usually though not always female, who is willing to join an existing couple, often with the presumption that this person will date and become sexually involved with both members of that couple, and not demand anything or do anything which might cause problems or inconvenience to that couple.

In de meer soepele betekenis van het woord is een eenhoorn een biseksuele vrouw die geniet van trio’s met stellen.

A unicorn is a bisexual person — usually a woman, but not always — who’s down to get down with a male/female couple. She’s called a unicorn because she’s rare, hard to find, and everyone wants one.

Het is geen geheim dat ik een D/s gehad heb met een stel en dat ik daarvoor diverse andere soorten relaties heb gehad waarin ik de nummer 2 was. Hoewel ik van al deze relaties heb genoten, heb ik er bewust voor gekozen daar niet meer aan te beginnen. Ik wil geen eenhoorn zijn in een relatie of de rol van ‘bijvrouw’ vervullen. Ik heb ontdekt dat ik in een relatie, hoewel ik niet monogaam ben, graag de nummer één positie wil hebben. Een plek die ik ook niet wil delen. Het zal dan ook waarschijnlijk niet als een verrassing komen dat ik het niet over de eerste betekenis van begrip eenhoorn wil hebben in dit stuk.

Ik wil het hebben over de tweede, een misschien ook wel meer realistische betekenis, van het woord. Het zijn van de nummer twee bij een trio met een stel. Dit kan zijn bij seks, bij een spel of een mengeling van beiden. Wat betekent het zijn van een eenhoorn binnen die setting voor mij en wat geeft het mij. Waarom zou ik daar überhaupt voor kiezen en misschien zelfs een voorkeur voor hebben? Ik besef dat deze intro klinkt alsof dit weer een egodocument wordt dat vooral gaat over mij. Dat kan ik ook niet helemaal ontkennen, maar het is meer dan dat. Dit stuk is voor mij ook een ode aan de liefde. De liefde waar ik zo ontzettend veel van hou.

Die liefde is voor mij namelijk een belangrijke reden waarom ik zo ontzettend kan genieten van een trio met een bestaand stel. Ik krijg op een zeer intieme manier een inkijkje in hun relatie en hun liefde. Ik mag daar dan voor even onderdeel van uitmaken. Ik mag die liefde op dat moment proeven en ervaren, door met hen te zijn. Voor mij voelt dat echt als een hele grote eer. Een heel mooi en bijzonder geschenk, waar ik al blij van word als ik er aan denk.

Voor mij draait het dan ook niet om mij op dat moment. Zij zijn degenen die centraal staan. Het draait om hun liefde, plezier en hun genot. Ik wil dat zij een heerlijke avond/nacht/middag/ochtend hebben en ik ben slechts het middel daartoe. Zij leiden en ik volg hen, hun wensen en behoeften.

Het is echter altijd de vrouw die ik probeer het beste in de gaten te houden en te voelen. Zelfs als het een D/s koppel is, waarvan de man Dominant is en actief de date leid. Voor hem ben ik namelijk geen concurrentie, voor haar kan ik dat echter wel zijn, simpelweg omdat ik ook een vrouw ben. Dat gevoel wil ik voorkomen of anders wegnemen. Ik wil namelijk haar plek niet overnemen, ook niet voor dat moment. Dat is haar plek en hij hoort bij haar, juist dan. Mijn wens is dat ik dat gevoel versterk en niet doe afnemen. Daarom probeer ik haar in de gaten te houden en te controleren dat wat er gebeurt goed voelt bij haar. Ik doe dat door goed te kijken, te luisteren, maar ook het initiatief bij haar te leggen. Ik doe pas iets, als ik bij haar merk dat het goed is. Dit kan klinken alsof ik heel afwachtend ben en alsof zo’n date heel stroef verloopt, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Het verloopt eerder soepel en natuurlijk, waarschijnlijk ook omdat deze manier van er instaan vanzelf gaat bij mij. Voor mij voelt het natuurlijk. Het klopt op die momenten om dat te doen. Gaat het altijd goed? Nee, ook ik schat weleens iets verkeerd in helaas. Maar ik zal altijd mijn best doen dat te voorkomen.

Dit klinkt allemaal waarschijnlijk alsof ik mijzelf compleet wegcijfer en het er niet toe doet of ik er plezier aan beleef, maar dat klopt nu ook weer niet. Ik ben dan geen slavin, maar een vrouw die ook zelf wat uit de date wil halen. Ik wil ook zelf genieten. Mijn genot draait dan echter niet om geneukt worden of orgasmes. Al klaag ik ook zeker niet, als die dingen wel voorkomen, grin. Ik geniet, zoals ik al eerder schreef vooral van de liefde, hun liefde, de connectie, maar ook van de erotiek en de seksuele energie die op dat moment in de lucht hangt. Ik vind dat zo mooi en heerlijk om te ervaren.

Als ik jullie nu het gevoel heb gegeven dat ik dit heel vaak doe, dan moet ik dat helaas ontkennen. Het gebeurt af en toe en eigenlijk is het ook zelden gepland geweest. Soms was het wel een optie, maar vrijwel altijd was het iets dat vanzelf ontstond. Daar hou ik ook van. Niets moet, geen verwachtingen, gewoon een leuke avond voor iedereen en hoe leuk die avond wordt dat zien we dan vanzelf wel.

One thought on “Het geheim van de eenhoorn

Leave a Reply

