Topping als een bottom, deel 2

Wat begon als een grapje, begint nu toch ook wel een serieuze ontdekkingsreis te worden. Wie ben ik als Top? Wie ben ik als sadist? En wat the fuck komt er allemaal uit mijn hoofd?

Nieuwe gedachtes en fantasiën komen opeens in mijn hoofd. Het begon gewoon met nadenken over wat ik de volgende keer met hem zou kunnen doen. Nadenken werd fantaseren en wegdromen bij sadistische gedachtes. Ik word er niet geil van, zoals bij mijn onderdanige of masochistische fantasiën, maar ze doen wel iets met me. Toch moet ik wennen aan die fantasiën, zo nieuw als ze zijn. Ja, ze zijn leuk en het is leuk om op sadistische plannetjes te broeden, maar er is ook een kant in mij die zich er een beetje ongemakkelijk bij voelt. Dit is niet hoe ik mijzelf kende. Dit is niet hoe ik mijzelf zag. Dit past niet binnen het plaatje dat ik altijd van mijzelf had als dienstbare en masochistische slavin. Ik wist natuurlijk altijd wel dat het er in zat, maar nu het er uit komt, moet ik daar toch ook wel heel erg aan wennen.

Langzaam begin ik de slag te pakken te krijgen. Letterlijk en figuurlijk 😉 Bij de derde keer spelen, ging het al veel natuurlijker dan de eerste keer. Ik wist beter waar ik zin in had, en dat was alles wat spontaan in mij opkwam. Ik voelde me minder onzeker en twijvelig in de dingen die ik deed. Sterker nog, ik begon me meer zelfverzekerd te voelen in mijn rol als Top. Het was niet meer alleen maar leuk en gezellig en gewoon een beetje klieren. Voor het eerst voelde ik de kick van het toppen. De kick van het hebben van de macht en de controle en te kunnen doen wat ik wil. Gewoon, omdat ik er zin in heb. Niet dat ik opeens Dominant ben geworden, ik voel me al mega ongemakkelijk bij het idee. Daarbij als de bottom aangeeft iets niet te willen of het niet meer leuk te vinden stop ik meteen. We moeten er beiden lol aa beleven, maar daar binnen kan ik alles doen wat spontaan in mij opkomt. Hem martelen, zoals ik daar op dat moment zin in heb. En ik begin te ontdekken dat ik dat stiekem toch best wel lekker vind.

Ik plaag, ik pest, ik maak het hem moeilijk en ik geniet van de geluiden van pijn. Ik kijk naar hem en zijn lichaam en ik reageer daarop met mijn sadisme. Ik speel met verwachtingen en probeer dan vervolgens net wat anders te doen. Ik luister naar wat hij zegt en gebruik dat tegen hem. Als ik merk dat hij iets irritant vind, dan doe ik het juist. Ik geniet van zijn reactie, het besef dat hij net zelf een kuil heeft gegraven, waar ik hem vervolgens keihard ingooi. Eigenlijk zou je dus kunnen zeggen dat ik als Top alles doe wat ik als onderdanige echt verschrikkelijk irritant vind… En dat klopt ook wel :-p

Ik geloof er niet in dat je als Top zelf moet hebben ervaren hoe iets voelt of is, het is namelijk toch altijd voor iedereen anders. De vraag is ook hoeveel je ervan leert als je het zelf niet in je hebt. Als ik echter voor mijzelf mag spreken, blijkt mijn ervaring als onderdanige wel verdomde handig. Uiteraard is het nuttig, omdat ik na ruim 6,5 jaar toch best veel kennis heb opgedaan over diverse slagwerktuigen en technieken. Gewoon door ze te voelen en te luisteren naar de dominanten die ze gebruikten en daarbij soms ook uitleg gaven aan anderen. Met dank aan meerdere creatieve Dominanten en sadisten, weet ik hoe je veel dingen op diverse en vervelende manieren kunt gebruiken. Maar bovenal weet ik precies wat ik als onderdanige verschrikkelijk vervelend en irritant vind. Ik weet wat de nare plekjes zijn. Uiteraard zijn die dingen niet bij iedereen hetzelfde, maar het geeft wel een heel handig startpunt om uit te vinden wat de ander vervelend vind. En tot nu toe heb ik op dat gebied al best wat overeenkomsten ontdekt, grin. Al probeer ik uiteraard ook genoeg andere dingen uit, al is het alleen maar omdat een het lichaam van een man bepaalde mogelijkheden bezit die het mijne niet heeft 😉

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, hobbyToppen is GAAF! En volgens mij schuilt er stiekem toch best wel een kutsadist in mij :-p

2 thoughts on “Topping als een bottom, deel 2

  1. joradam says:

    Erynn, je bent (en schrijft) TOP !

Leave a Reply

