Topping als een bottom, het eerste feestje

De paar keer dat ik tot nu toe heb getopt was bij mij thuis. Een middenetage in een bestaande woning met alleen een houtenvloer tussen mij en de onderburen. Jullie snappen dat dat wel wat beperkingen met zich meebrengt. Subben kan ik er mede om die reden al niet, maar als Top vind ik het ook lastig. Hij mag niet te veel herrie maken, want je weet niet wat de buren zullen denken, maar ook het slagmateriaal mag niet al te veel herrie maken. Ik weet namelijk niet hoe geloofwaardig het is als ik beweer dat ik matten aan het kloppen ben… midden in de woonkamer :-p

Ik laat me tijdens het spelen niet compleet leiden door het feit dat ik in een gehorig huis woon, maar helemaal los gaan durf ik ook niet. Toen we dan ook ontdekte dat we naar een aantal dezelfde feestjes gingen, was uiteraard al snel het plan geboren om daar dan ook eens te spelen. In mijn enthousiasme was ik daar uiteraard helemaal voor in. Ik was wel benieuwd hoe ver ik durfde te gaan als ik me niet beperkt voelde door mijn eigen woonkamer. Hoe hard kan en durf ik dan te slaan? Hoe naar durf ik dan te zijn? Hoe moeilijk kan ik het hem dan maken? Wat zou er uit komen als ik in alle vrijheid durfde te spelen? En stiekem hoopte ik dat we er ook nog wat mensen mee zouden kunnen shockeren die dit misschien niet van mij verwachtte :-p Al had ik er al eerder over geschreven en vertelde ik er heel over aan anderen. Dus was het tegen de tijd dat het feestje er aan kwam, eerder de vraag of we er überhaupt nog mensen mee zouden kunnen verrassen.

Ik genoot ontzettend van de voorpret, maar naarmate het feestje naderde begon ik het toch ook wel behoorlijk spannend en zelfs een beetje eng te vinden. Het zou pas de vierde keer zijn dat ik Topte en pas de eerste keer dat ik het met publiek zou doen. Als sub ben ik dat wel gewend en dan vind ik het heerlijk. Dan kan ik me prima loslaten, boeit het me niet wat anderen denken en geniet ik ook gewoon van de aandacht als mensen kijken. Dit was echter hele andere koek. Een koek die ik zelf nog moest bakken en waarvan anderen misschien zouden zeggen dat het geen goede koek was. Misschien omdat er te veel suiker in zou zitten of omdat het deeg niet goed gekneed zou zijn. Ik weet uiteraard ook wel dat de meeste bezoekers van feestjes ontzettend respectvol zijn en nooit hardop commentaar zouden geven, maar ja ze zouden het misschien wel denken. Of met goed bedoelde adviezen komen, dat ik die zweep helemaal verkeerd hanteerde. Het gebruiken van een zweep, terwijl meer ervaren mensen keken, dat vond ik dus eigenlijk nog het engst. Het onzekere meisje van vroeger kwam naar boven, maar ik was absoluut niet van plan mij door haar te laten leiden. Al hielp het daarbij wel dat ik wist dat mijn slachtoffer me wel zou helpen me op mijn gemak te voelen, als we gingen spelen.

Ik wilde bij het feestje heel graag mijn nieuwe roze stepin aan doen, ik wist alleen nog niet helemaal hoe ik wilde combineren. Gelukkig viel dat kwartje toen de informtie in de mail kwam, waarin over de kleding werd gezegd “the freakier the better”. Het idee dat ik zou gaan Toppen vond ik al aardig freaky, maar ik liet mij voor het thema vooral inspireren door mijn slachtoffer. Roze is volgens hem eng, of eigenlijk vooral mijn roze speelgoed, maar ik besloot dat ik die enge kleur tot essentieel onderdeel van mijn outfit zou maken. Ik moest daarom een roze pruik hebben en stiekem wilde ik eigenlijk al veel langer een keer een pruik kopen, maar nu had ik ook echt een outfit waar hij bij paste. Ik vond de meest geweldige roze pruik en besloot daar nog een paar roze duivelshoorntjes aan toe te voegen. Roze eng? Dan kon hij het krijgen ook 😉

Mijn outfit was een succes en het feestje was gezellig met veel oude bekenden. Ik merkte dat ik mij er op mijn gemak voelde en ik begon ook echt zin te krijgen om te spelen. Om hem daar pijn te doen. Ik was dan ook zelf, een beetje tot mijn eigen verbazing, degene die het initiatief er toe nam. De spullen werden gepakt en ik gaf aan welk speelgoed ik uit zijn tas wilde hebben. De flogger en geweldige zweep, die ik ook echt zelf moet hebben gewoon, grin. Ik had geen behoefte om toestellen te gebruiken, ik vond het fijner als hij gewoon kon staan. Dus zocht ik een plekje met voldoende licht, waarbij we niet de speelruimte van anderen beperkte. Terwijl hij zich uitkleedde, bekeek ik waar ik mee wilde beginnen en ik merkte dat ik het in de praktijk nog wel spannend vond, maar niet meer zo eng. Het feest en de mensen voelden goed. Hier kon ik het. Durfde ik het, zeker met hem.

Een paar mensen keken, maar die leken het vooral leuk te vinden. De rest was vooral aan het kletsen en leek niet bezig met wat ik aan het doen was. Met wat wij aan het doen waren. In het begin moest ik er even inkomen, maar dat had vooral met de slagtechniek te maken en niet met de omgeving. Daarnaast zat mijn onhandigheid me ook even in de weg, eerst zaten mijn hoorntjes in de weg bij het zwepen, om daarna met mijn armband in mijn pruik te blijven haken :-p Toen ik echter de slag te pakken had, kwam ik steeds meer in mijn spel. Ik liet de omgeving los, ik zag ze soms, maar vergat ze ook weer.

Net zoals anders genoot ik van zijn geluiden, al vond ik het nu lastiger om het te horen door de muziek. Ik genoot van het pijn doen en de connectie. Ik had echt zoveel lol in wat ik aan het doen was. Meerdere malen trappelde ik serieus van blijdschap op mijn hakken, als ik merkte dat ik hem goed had geraakt. Maar ook hem vasthouden, dicht tegen me aan, terwijl ik hard sloeg. Weten dat je gaat afbouwen, maar dat je het de ander echt nog even moeilijk wilt maken. Echt, wat was dit ontzettend leuk en ik word er meteen weer ontzettend blij van als ik er aan denk 🙂 Ja, het was echt een geweldig leuke avond. Al blijft het toch ook nog wel een beetje wennen om zo naar buiten te treden als Top.

Leave a Reply

